SISTEMES DE PLANIFICACIÓ I CONTROL DE LA GESTIÓ
Facilitant la presa de decisions
Introducció:
Davant panorames incerts com els actuals és més necessari que mai el planificar, controlar i revisar aspectes claus del seu negoci per a facilitar una presa de decisions ràpides, en el sentit adequat que pugui corregir desviacions o aprofitar oportunitats.
Hem de controlar els aspectes econòmics financers sense oblidar aspectes comercials, productius, logístics, etc… els resultats de quins determinaran realment els aspectes econòmics.
Objectiu:
Definició dels instruments i sistemes adequats per a planificar i controlar els aspectes claus d'un negoci des de diferents perspectives:
- Econòmic – Financera: Pressupostos d'explotació, evolució patrimonial i tresoreria. Resultats per centres de benefici – centres de cost.
- Clients – Comercial: Sistemes de planificació i seguiment de l'activitat comercial. Rendibilitat real i comparativa amb pressupost per client, comercial, línies, etc.
- Productiu – logística: Sistemes de planificació i control de càrregues de treball i costos. Indicadors de productivitat, etc.
- Etc.
Resultats:
- Presa de decisions en el moment oportú amb dades objectives.
- Assegurar que tots els departaments, seccions i/o persones estan aportant en la direcció adequada per a obtenir els resultats empresarials.
- Capacitat d'anàlisi per a identificar i controlar oportunitats de millora.
- Millora dels resultats de l'empresa.
Metodologies
Pot disposar de molta més informació valuosa de la seva empresa de la que s'imagina. Amb ella podran prendre decisions més adequades i revisar l'evolució de la seva empresa. Som especialistes a treballar amb les seves dades i sistemes per a obtenir la informació que precisa. Disposem dels nostres propis sistemes en base Excel perquè qualsevol grandària d'empresa pugui adoptar-los. També ens adaptem i treballem amb altres entorns.
INFORMI’S D’AQUEST SERVEI
Ompli aquest formulari i ens posarem en contacte: