El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

català / español
Contacti'ns
Contacto
Tel. 902 022 032
info@aicon.es
Segueixi'ns a:
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Newsletter

Inscriu-te!
Publicació mensual
2.548 inscrits

* El teu email:
* Nom i cognoms:
* Empresa:
* Escriu aquest codi:



flechaAvís legal

flechaÚltim publicat

Som partners de:
Logo sixtina

logo geinfor

Zona restringida
Nom usuari:
Contrasenya:
 

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

Últims articles del blog
InfoMangemant

flechaInnovar con la “coopetencia” donde el resultado de la fórmula es 1+1=3 - (Jordi Carrió - 22/01/2013)

flechaLa excusa de no tener tiempo – Editorial enero 2013 - (José María Llauger - 22/01/2013)

flechaPensamiento racional o pensamiento creativo - (Joan Vallés Pla - 19/12/2012)

flecha¿Estás bien predispuesto/a? – Editorial diciembre 2012- (José María Llauger - 19/12/2012)

Twitter

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player



SUPORT EN LA IMPLANTACIÓ DE BALANCED SCORECARD

Controlar l'estratègia de la seva empresa

Introducció:

Ens enfrontem a entorns incerts i canviants. Les empreses han d'estar preparades per a revisar les seves estratègies i avaluar si les accions portades a terme es tradueixen en els resultats adequats.

Per a assegurar els resultats i aconseguir que l'equip humà actuï en la direcció dels objectius estratègics és necessari planificar, controlar i revisar objectius no únicament financers, sinó que també indicadors de mercat/clients, processos/organització i de recursos humans.

Objectius:

Sixtina Balanced Scorecard és l'eina informàtica ideal amb la qual crear el seu model de negocis i crear els indicadors, mides i informes necessaris per a optimitzar els resultats econòmics de la seva empresa.

El concepte del Balanced Scorecard permet vincular estretament els seus objectius estratègics amb les operacions quotidianes, visualitzant en temps real com les àrees de la gestió s'alineen amb els objectius fixats, atorgant gran flexibilitat i interacció per a arribar a un nou model de gestió més modern i actual.

Amb una clara i actualitzada informació sobre objectius, resultats, plans d'acció i iniciatives pot aspirar a prendre millors decisions que ho condueixin a una millora contínua. visualitzi els seus mapes estratègics, controli les seves iniciatives de millora, verifiqui l'efectivitat de les seves estratègies…

Resultats:

Clarificar la visió i l'estratègia

L'alta gerència té la responsabilitat d'explícita l'estratègia i definir objectius estratègics específics. Sota les diferents perspectives del Balanced Scorecard és possible generar un conjunt d'objectius coherents entre si i que siguin fàcils de comprendre per als diferents nivells de l'organització.

En la perspectiva financera s'emfatitzaran els ingressos, la participació de mercat, la rendibilitat i el flux de caixa.

En la perspectiva de clients s'haurà d'identificar quins segments de clients són d'interès i quin és la proposta de valor que se'ls oferirà.

En la perspectiva de processos interns s'haurien de fixar objectius en aquells processos crítics per a millorar l'acompliment enfront de clients i accionistes.

La perspectiva d'aprenentatge i creixement recull objectius definits en termes del personal, la tecnologia i l'organització que es requereix per al compliment de l'estratègia.

El Balanced Scorecard no és l'estratègia, però ajuda que la definició de l'estratègia prengui en consideració i faci explícits molts aspectes que, d'una altra manera, no es transmetrien amb la mateixa claredat.

Comunicar i vincular els objectius estratègics i els indicadors:

Planificar, fixar objectius i alinear iniciatives estratègiques

Els objectius han de representar una “discontinuïtat” en l'acompliment de la unitat de negocis. S'entén per discontinuïtat un canvi en la tendència, marcat per una acceleració de l'avanç de l'organització en l'adreça proposada per l'estratègia. Per a arribar a ambiciosos resultats financers s'han d'identificar objectius per a clients, procés intern i aprenentatge i creixement.

Una estratègia es basa en una sèrie d'hipòtesi sobre el funcionament dels mercats i la manera que l'empresa pot intervenir en ells de manera d'obtenir els millors resultats. Com qualsevol hipòtesi, és important contar amb els instruments que permetin verificar la seva validesa de manera permanent. El Balanced Scorecard permet el feedback i aprenentatge a través del que es coneix com “double loop learning":

Els gerents qüestionen els supòsits subjacents en l'estratègia i confirmen si la teoria amb la qual s'opera és consistent amb l'evidència de la realitat, a més de verificar si l'estratègia planejada està sent executada d'acord amb el pla.

Aicon Consultors de Gestió, és partner oficial a Espanya i ha implantat amb èxit el programari Sixtina Balanced Scorecard en diferents empreses, la qual cosa ens duu a garantir uns beneficis clars en la presa de decisions des del primer moment.

Veure més informació: Sixtina Balanced Scorecard


INFORMI’S D’AQUEST SERVEI

Ompli aquest formulari i ens posarem en contacte:

     
  * Nom:
     Empresa:
  * Telèfon:
  * E-mail:
     Comentaris:
  * Introdueixi el codi de seguretat:

flechaAvis legal