El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

català / español
Contacti'ns
Contacto
Tel. 902 022 032
info@aicon.es
Segueixi'ns a:
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Newsletter

Inscriu-te!
Publicació mensual
2.548 inscrits

* El teu email:
* Nom i cognoms:
* Empresa:
* Escriu aquest codi:



flechaAvís legal

flechaÚltim publicat

Som partners de:
Logo sixtina

logo geinfor

Zona restringida
Nom usuari:
Contrasenya:
 

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

Últims articles del blog
InfoMangemant

flechaInnovar con la “coopetencia” donde el resultado de la fórmula es 1+1=3 - (Jordi Carrió - 22/01/2013)

flechaLa excusa de no tener tiempo – Editorial enero 2013 - (José María Llauger - 22/01/2013)

flechaPensamiento racional o pensamiento creativo - (Joan Vallés Pla - 19/12/2012)

flecha¿Estás bien predispuesto/a? – Editorial diciembre 2012- (José María Llauger - 19/12/2012)

Twitter

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player



OPTIMITZACIÓ DE PROCESSOS DE GESTIÓ

Garantint l'eficiència en les activitats de l'empresa

Introducció:

Una empresa porta a terme una sèrie d'activitats per a arribar al seu client satisfent les seves necessitats d'una forma competitiva, eficient i amb rendibilitat. Aquestes activitats conformen els processos de l'empresa. Ens referim a processos comercials, logístics, productius, d'I+D+I, administratius, etc.

Les empreses configuren cada dia més les seves organitzacions entorn a processos per a garantir la consecució dels seus objectius d'una forma planificada i controlada.

Objectiu:

Resultats:

Metodologies

El coneixement de metodologies d'anàlisis de processos i d'optimització, conjuntament amb l'experiència del nostre equip humà, ens permeten realitzar una completa reenginyeria de processos que optimitzi els recursos de l'empresa garantint la maximització de satisfacció dels clients i la consecució dels objectius estratègics de la companyia.

Aquestes metodologies garantiran un sistema de definició dels processos, de canvis en els mateixos i de millora contínua amb unes etapes ben definides que dotin de suficient robustesa a aquests processos d'optimització.


INFORMI’S D’AQUEST SERVEI

Ompli aquest formulari i ens posarem en contacte:

     
  * Nom:
     Empresa:
  * Telèfon:
  * E-mail:
     Comentaris:
  * Introdueixi el codi de seguretat:

flechaAvis legal