OPTIMITZACIÓ DE PROCESSOS DE GESTIÓ
Garantint l'eficiència en les activitats de l'empresa
Introducció:
Una empresa porta a terme una sèrie d'activitats per a arribar al seu client satisfent les seves necessitats d'una forma competitiva, eficient i amb rendibilitat. Aquestes activitats conformen els processos de l'empresa. Ens referim a processos comercials, logístics, productius, d'I+D+I, administratius, etc.
Les empreses configuren cada dia més les seves organitzacions entorn a processos per a garantir la consecució dels seus objectius d'una forma planificada i controlada.
Objectiu:
- Revisió de les activitats actuals.
- Estructuració d'aquestes activitats entorn a processos.
- Optimització dels processos per a garantir que aquests ofereixen els resultats òptims amb els mínims recursos.
- Establiment dels mecanismes per a controlar els resultats de les principals activitats i processos.
- Sistema de millora contínua de processos.
Resultats:
- Millora de la rendibilitat de l'empresa.
- Optimització dels recursos empresarials.
- Millora de la satisfacció dels clients.
- Millora del compromís i implicació dels empleats.
- Millora dels mecanismes de control sobre les operacions de l'empresa.
Metodologies
El coneixement de metodologies d'anàlisis de processos i d'optimització, conjuntament amb l'experiència del nostre equip humà, ens permeten realitzar una completa reenginyeria de processos que optimitzi els recursos de l'empresa garantint la maximització de satisfacció dels clients i la consecució dels objectius estratègics de la companyia.
Aquestes metodologies garantiran un sistema de definició dels processos, de canvis en els mateixos i de millora contínua amb unes etapes ben definides que dotin de suficient robustesa a aquests processos d'optimització.
INFORMI’S D’AQUEST SERVEI
Ompli aquest formulari i ens posarem en contacte: