PLANS DE MÀRQUETING I COMERCIALS
Arribant a la posició objectiva en el mercat
Introducció:
És fonamental per a qualsevol empresa determinar quina posició de mercat desitja aconseguir a mig termini, establint uns objectius clars. A partir d'aquí, s'han de revisar tots els aspectes de MÀRQUETING i COMERCIALS, amb possibles implicacions a altres àrees de l'empresa, per a desplegar el pla d'accions que haurà de permetre arribar als objectius marcats.
Objectiu:
- Anàlisi de mercat i de la situació de l'empresa.
- Anàlisi d'oportunitats, amenaces, punts forts i febles.
- Establiment de la posició de mercat requerida per a arribar a la VISIÓ o objectius empresarials.
- Revisió dels aspectes crítics des d'un punt de vista de màrqueting i comercial: oferta de l'empresa, preu, distribució, promoció o publicitat, equip huma, procés i evidència fisica.
- Planificació d'accions a portar a terme per a arribar a la posició de mercat objectiva.
- Establiment dels elements de control, seguiment i presa de decisions de correcció.
Resultats:
- Millora de resultats de l'empresa, mitjançant increment de vendes, marges o mix.
- Optimització de resultats de l'empresa.
- Millora de resultats de la força de vendes.
- Adequació de les estratègies de preus, oferta, accions comercials i de promoció, etc.
- Millora de la satisfacció del client.
- Obtenció del reconeixement desitjat de l'empresa en el mercat.
Metodologies
D'una forma molt pràctica i orientada a resultats, aplicant la nostra experiència i metodologies senzilles i eficaces, som capaces de desenvolupar un PLA DE MÀRQUETING I COMERCIAL a la mesura de qualsevol grandària d'empresa. Ens enfocarem clarament a l'obtenció de tornades a les actuacions de l'empresa i establirem els pilars sobre els quals interactuar amb el mercat per a obtenir els objectius desitjats.
INFORMI’S D’AQUEST SERVEI
Ompli aquest formulari i ens posarem en contacte: